Highway to hell!

Gillar gamla klassiker som till exempel låten som rubriken fick stå för. För de mesta kan man alla klassiker och då blir de roligare att sjunga med för man tror man är så bra för man kan de, men de roliga är ju att alla andra kan de också så då är man inte så speciell som man kanske önskade. 

Idag har dagen bestått av allt, sy halsdukar, som tog 3½ timme, och blev klar med 5 halsdukar, segt, städat, skotta snö, apropå de så blev jag så förbannad på traktoren som skulle skyffla bort snön på vägen upp till lägenheterna.. Jag gick ut då jag hörde traktorn och börja skotta bort snön på den lilla "gården" som finns utanför. Jag skottade ut på vägen för att plogarn skulle ta med sig de när han plogade vägen. MEN han plogade på sidan på vägen upp, alltså på höger sida av vägen och jag hade lagt all snö på vänster sida. SÅ när han körde ner igen så sket han i den vänstra sidan?! Vad är de för stil? Då var de bara att skotta bort allt som jag hade förberett till traktorn.. Fisk också. Har satt på nya kuddfodral på soffkuddarna, najs! Ehmm, Hjälpt mamma med att byta gardiner, fortsatt att kika på en film som jag börja se igår, men den var inge bra så jag stängde av, har hunnit med att diska också OCH tillslut så har jag gjort klart en sak till skolan, ett skolarbete som jag trodde skulle ta lång tid så jag har skjutit upp de några veckor men de gick på en kvart, typiskt.. 

Nu ska jag hjälpa mami med att bädda hennes sääääng! See Jaa!


PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

dutti chey

2011-01-24 @ 12:08:52
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0