Möblering

Som sagt så delade jag rum med min syster förut, men då hon flyttade till sin kille i Hallen har jag fått tagit över hela rummet. Eller man kan säga att rummet var indelad i två delar så man hade som ett eget rum fast de var två rum i ett, om nu nu fattar.. 
Men iallafall, när Bina var upp för några veckor sen så tog vi tag i de hela. Möblering stod på spel. Shit vilket jävla arbete de var. Nästan fem timmar tog de att flytta två skrivbord två sängar och tre byråer. Shiit. Men nu har jag flytta ut ena byrån till hallen (alltså hallen, inte Hallen) då den byrån som stod där hade gått sönder så då bytte jag ut den, svettig tjej. Men ett steg närmare slutet. Men de är så förbannat mycket grejer på rummet så jag vet inte vart jag ska göra av allt. Har lagt allt i olika påsar och sedan slängt de på varandra i en stor hög. Står en stoooor soppåse i tvrummet också lite gömd så där, men mamma tyckte inte att de passade in i inredningen... Hmm. Men de kommer bli bra tillslut. Måste bli klart med rummet i helgen för de ska vara klart innan Haga kommer och det är min nästa lediga helg och nästa helg jobber jag och då hinner jag inget, sen kommer han panik! Kan ju inte se ut så här då heller..


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0