Natt

Som sagt så hade jag en lektion på 1½ timme, väldigt onödigt tycker jag som får åka buss nästan lika länge som jag spenderar på skolan.. Tog tolvbussen hem idag, sen från ett har jag suttit och jävlas med datorn. Kunde inte logga in på msn först, då jag var tvungen att uppdatera till den nya, men för att installera de så var jag tvungen att uppdatera några andra program på datorn först. Först ett säkerhetsprogram, vänta typ en timme innan de var klar, sen skulle den startas om och uppdateras flera saker, sen var jag tvungen att uppdatera något annat innan jag kunde installera msn. Gjorde de med, och lika länge tog de för de, sammanlagt nästan två timmar för att installera och uppdatera datorn. Men sen var det att installera msn också som tog en stund också. Sen när jag skulle logga in så funkar de inte.. Typiskt. försöker igen, men man kan ju inte installera om något som redan finns på datorn, så testade att avinstallera de som jag fick hem, men de gick ju inte.. Efter nästan 3½ timme med datorn så gav jag upp. Sket i msn och dennes roliga liv. Stängde av datorn och allt. Men nu efter typ 6-7 timmar så fungerar msn, alltså den nya. För innan så funkade varken nya eller gamla, knas. men nu funkar de äntligen! Men, min vanliga msn adress funkar inte? De gjord den inte på gamla msn heller. men liksom den borde fungera tycker man. Har 15 kontakter på min andra. Kul. och det är 2 av de som man chattar med regelbundet. Kul tjej. Någon som vet hur man fixar de?

Har varit på bio med mamma idag, mys, såg på The Tourist, väldigt bra film faktiskt, men råkade somna under reklamen så missade de första 5 minutrarna av filmen, fail. Aldrig lyckas med de förut..
Sen vart det en sväng till Frida, checka in deras nya lägenhet, skitsnygg var den! avis.. Blev lite spel med flickorna små. DE gör vi igen tyckker jag! Blev en massa smått och gott också, dock nyttiga saker, GREEEjt! 

Nu gör jag kväll för att förbereda mig inför en shoppingrunda med mor i morgon hihi


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0