Nytt?

Jag vill göra något nytt på min blogg, nyheader... Men pallar inte att göra en. Eller vet inte ens hur jag ska göra den, kan inte ens lägga in den så där rök den idén. Men min fru kanske vill hjälpa mig å fixa in den i bloggen? hihi
Fick mina gardiner idag så nu är rummet avskärmat! Blev rätt okej faktiskt, lite ovant nu i början. 


Balklänningen som jag la upp förut kommer jag EJ köpa. tycker det är alldeles för mycket pengar, 3100 kronor på en klänning. Tänk på allt man kan göra för de pengarna!? 3100 för cirka 6 timmar. De är lite mer än 500 i timmen, usch. Dessutom ska jag köpa två andra klänningar också. Så måste nog ligga lite lågt ett tag. En beställning från Newlook.com kommer jag också att göra inom kort. Så måste prioritera lite och klänningen får hänga kvar på sin plats i affären. Lite synd tycker jag för jag vart så kär i iden. Men måste följa min plånbok denna gång och inte mitt hjärta. 

Nu ska jag plugga lite innan de blir sängen!


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0