Seg

På att upptadera...

Imåndags så firade jag och min man 7 månader hihi <3 Tiden går fort när man har roligt, och blir kärare och kärare för varje dag, länge sen jag vart så här lycklig med någon. Puss på dig!


Igår, tisdags åkte min moster + hennes kille och deras barn, alltså min kusen på ett halvår till FLORIDA, inte alls avundsjuk, de ska vara borta i tre veckor tror jag att det skulle vara. Men hon lovade att ta hem en känguru när hon kommer hem, hoppas att hon gör de. 

Idag har jag haft dagdrömmar om Malta, att åka tillbaka och uppleva allt igen, förutom praktiken då. Men sola bada och bara ta de lugnt och göra vad man vill när man vill! Saknar de!

PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0