Tips!

Bina ville att jag skulle lägga upp ett tips, men när jag började skriva på detta inlägget så visste jag inte vad jag skulle tipsa om men nu vet jag de, men tyvärr Bina, det handlar om müsli..
Men då är det så här: 
Detta skall du ha för att klara av mitt tips, 
och 
Ta en eller två skedar nutella, helst den randiga, men går bra med den vanliga, och sedan tar du müsli, helst en müsli med nötter eller något som faller dig i smaken. BLANDA i en skål
Varsågod här har du fått ett bra mellanmål.
Enligt GI-metoden så får man käka nutella vilket resulterar att det är nyttigare de än godis. Och müsli är också nyttigt. Så här är ett nyttigt och gott mellanmål! Hoppas de smakar bra!


PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

usch va äckligt

2011-01-26 @ 19:48:44
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha oj, det verkar inte så gott. men man kan ju testa iaf! ;D



Svar: ja jag med! tycker verkligen att vi borde göra en repris på den kvällen! :D <3

2011-01-26 @ 19:55:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0