Torsdag

Absolut sista torsdagen som jag är ledig, är ledig även i morgon. Idag väcktes jag av Mathias med ett sms, vid sju, lyckades somna om lite, väcktes igen av sms från honom, svara, somna om, väcktes igen, tjugo i nio kunde jag inte somna om. Klart man är ledig och man väcks så tidigt.. Typiskt, låg i sängen till tio, spela spel på mobilen i hopp om att somna om men nej. Gick upp, käka frulle, ta bort julsaker, börja städa rummet, fick bort ett litet barnbord, som har stått på rummet sen jag var liten, även en stol som tillhörde bordet, skruva isär de och slängde de in i förrådet. Bädda sängen. Börja röja undan lite saker som bar ligger och skräpar i min så kallade soptipp som jag har en del i rummet sen ommöbleringen. Nu kan man äntligen se golvet. Syster kommer på besök och jag erbjöd henne att hon kunde ta med sig sin hylla som hon hade på väggen, och visst kunde hon de. Yeeei! Plocka bort allt som hon hade där, böcker, foton, prylar och annat skräp. 1cm lager damm fanns de också. Skruva ner hyllan. Shiit vilken skillnad de blev, rummet känns större på något sätt. Inte lika instängt. Upp på väggen kom nu en spegel och "LOVE" bokstäver som jag fick av bina i julklapp, assött! Taack! Kan visa lite bilder sen när de är mer klart. Har även hunnit med att diska och ska sätta mig vid symaskinen sen, låter som om jag är någon tant, men om man har ett UF företag som säljer tubhalsdukar så får man vara tantig, så är det bara. 

Bad mamma att köpa glass nu när hon åkte på affären, så ska koka någon god kolasås sen. MUMMA! 
I morgon väntar jobb, lika så lördag och söndag. Men på lördag blir det nog middag med Annika och några från Ytterån på någon Kinarestaurang, mums! Mina bruds åkte till Stockholm i morse, fusk, men kunde ju inte följa med för mitt jedrans jobb ställer till de typ hela tiden. Men pengar till studenttiderna behöver jag mer än väl. 
Fick även reda på att Mathias troligtvis får ledig så han kan åka upp och hälsa på mig v5, längtar! 


Vart ganska rörigt inlägg, mycket jag hade på hjärnan som lika gärna kunnat vara flera inlägg än bara ett. men men. 


PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

Jaaa taaa bild seeen!!!! :D

2011-01-13 @ 22:17:17
Postat av: bina

Jaaa taaa bild seeen!!!! :D

2011-01-13 @ 22:17:24

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0