bloggtorkan är nu över!

Hemma från mitt andra hem, vilket är Torgås, har haft en helt underbar vecka, men fullspäckat schema. Har träffat min fru, min man och en hel trös med folk! Skulle lätt kunna stanna en vecka till, eller två, eller tre, eller MER! Skönt att komma bort från allt, men samtidigt så åker jag till mitt andra hem, där jag har de flesta, vilket är helt underbart. 

Sitter och kikar efter lite jobb, ska söka en hel del jobb nere i Sälen, så får se om de blir en flytt framåt vintern, har en del positiva tankar om de, men även en del negativa, men nu ska vi inte vara sån, utan man måste ta vara på livet och prova på olika saker, inte stå stilla på samma spelplan hela tiden, livet är till för att uppleva saker och ting, gör de nu så slipper du göra det sen. 





<3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0