Experimenterar med mitt hår

jag gillar att experimentera med mitt hår, byter hårfärg var och varannan månad, gör olika frisyrer, snelugg eller raklugg eller ingen lugg alls. Jag har nog provat på de flestahårfärgerna och formerna på håret. Men jag kan inte sluta experimentera. Som ni minns så färgade jag håret typ svart i mitten av maj, visar bild lite längre ner, och nu mitten av juli så har jag en färg som jag är nöjd med, inte för mörk och inte för ljus, men jag vill fortfarande göra den ljusare.

Istället för att färga håret hela tiden så använder jag mig av denna spray, en blonderingsspray, jag vet jag är inte blond, men den funkar iallafall, jag blir inte blond, utan mitt hår blir ljusare. JAg köpte denna spray då jag var blond, men har knappt använt den så jag tänkte passa på nu när jag vill ha ljusare hår. 

Nu fick ni se en skymt av min raklugg också, 


Nej nu har jag inte tid att skriva nå mer, jobbet väntar!

Kommentarer
Postat av: sweetyes

"har jag en färg som jag är nöjd med, inte för mörk och inte för ljus, men jag vill fortfarande göra den ljusare." varför göra ljusare om du är nöjd?? :)))

2011-07-16 @ 21:25:59
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0