Filmtips!

Såg en väldigt bra film igår som jag måste dela med mig av..

Först när jag såg filmen på nätet trodde jag först att det var en typ "fjortisfilm" men jag såg den iallfall för jag hade inget annat att se. 
Jag hade fel... Filmen var hur bra som helst, jag började till och med gråta på slutet. 
Dock var det en typisk tjejfilm, men jag är ju tjej så varför inte? 
Den handlar om en Tjej Dana, som följer sin dröm att uppfylla hennes mammas dröm som tyvärr inte finns kvar i livet. Att surfa sig fram i havet på olika platser och skita i vad alla andra tycker om hennes plan. 
Filmen slog mina förväntningar med stora slag.

Komedi-kärlek-sorg.
En film som kunde varit verklig, för de var så verkliga händelser i den.

SE DEN!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0