Gårdagen

De var lördag igår, och det menas att man inte ska sitta hemma och chilla, utan man ska UT! UT på äventyr, sitta hemma kan man göra sen i livet, man måste ta vara på sina yngre dar och utnyttja de för fullt. Jag vägrade sitta hemma igår...

Slutade jobbet sju, åkte där efter till stan för att hämta Frida, för vi skulle ut på äventyr! Det bjöds på lite tårta innan destination Trångsviken! mums! Drog till Trångsviken, kom till en stuga, mitt i ingenstans, fanns knappt någon väg dit, men vi kom fram rätt och vi möttes av tre killar och en tjej som jagar grävlingar (?). Med åror, yxa, hammare och spett, och tydligen cykelhjälmar och cyklop (?) stod de redo för att det skulle komma fram grävlingar under huset, men så klart gjorde det inte det. Tror nog att de bara var nå råtta som sprang där... Men vi chillade lite bland småkrypen, men när solen väl hade gått ner så var det dax för bad! Tog med mig vattenunderhuset till kameran så tog ett antal bilder, men de kommer upp senare då jag glömde kameran hos syster. De var fakiskt inte så kallt som jag trodde det skulle vara, de blev tydligen nakenbad för killarnas del då vi flickor hade kommit upp från sjön.. Hmm. fegisar. Sen blev det lite mys vid elden innan de blev hemgång. Helt klart en värd lördagkväll! Tack! 



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0