Glömde tillägga igår att..

När Linda och jag var på väg till stan så hittade jag inte min mobil någonstans i bilen, inte i fickan inte vid instrumenbrädan och inte i väskan, så jag var tvungen att stanna bilen ca 500 meter från bron i Krokom, stanna bilen så jag kunde höra vart mobilen var, eftersom jag inte hade något ljud på. Jag fann den lyckligtvis så jag inte hade tappat den, men sen stod vi kvar där. Bilen ville inte starta.... 10 minuter, 20 minuter, ringde syster, 30 minuter, 40 minuter, syster kommer, vet inte vart man ska sätta startkablarna eftersom batteriet inte sitter under huven, så nej, 50 minuter, 60 minuter, Lindas pappa kommer, 70 minuter, som tur var så visste lindas pappas kompis vart man skulle sätta kablarna under huven utan att koppla de till batteriet, så i 80 minuter fick jag vänta på att bilen skulle hoppa igång, tack för hjälpen! Blev ingen tripp med min audi utan fick ta lindas saab ifall min skulle totalvägra helt plötsligt, men det slutade bra iallafall, hih

Kommentarer
Postat av: linda

HAHAH saab<3

2011-07-09 @ 14:40:01

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0