Idag

Kom hem vid två inatt från Trångsviken, snabbt som fan i sängen så att ma får sova så mycket som möjligt för att därefter vakna vid halv åtta idag för att jag börjar jobba halv nio. Öppnade själv idag, eller jag fick hjälp av syster precis innan öppningen så att jag gjorde allt som jag skulle innan jag skulle låsa upp dörrarna, taack! Jobbade två timmar själv, vilket gick otroligt bra, hatar att jobba själv, för tänk om de kommer någon kund som frågar efter något du inte vet, sen blir de irriterad för du inte vet de osv.. Men det gick bra. Hela dagen gick snabbt på jobbet, jobbar man med Annika, behöver man inte oroa sig för att tiden ska gå, den går fortare än med vinden när man jobbar med henne, hih. Efter jobbet, kl 15.00 åkte jag hem till syster för hennes kille fyller år idag, Grattis Niklas på 21 års dagen! Så det blev smörgåstårta och vanlig tårta, strax där efter så åker vi hela skaran till farmor där det bjöds på fika, tååååårta, igen, denna gång var det för att jag fylde år för några veckor sen, lite rikare blev man också, tack för presenterna! Sen åkte jag hem en sväng, åkte tillbaka till Ytterån där det stog en båttur på schema med grillning och mys, men när vi kom ut på vattnet så ville inte vågorna vara sams med oss, så vi var tvungen att åka tillbaka till Åparken för det var för stora vågor.. Men vi satte oss och grilla lite hemma hos pappa och syster, mys, sen vart det lite mer tårta på de. 
Tog även ett kvälls dopp ikväll med systern, denna gång blev de i Ytterån, kallt som faaaaan, men man domnade ju bort ganska fort så det var ju bara att doppa sig.. 

Morbror med fanmilj kommer ikväll! har inte träffat de på länge, eller sen i julas, de var ju ett tag sen, så imorgon innan jobbet så blir det att träffa dem, men nu blir det till att kika på film som jag lånade från macken, skräck, vet inte om ja vågar se den själv, men det visar sig. 



PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0