Inga större problem

Inga större problem idag på jobbet, gick prima. Kan inte sammanfatta de med nå mera. Alltid lika roligt att jobba med Annika, blir ett helt annat samtalsämne med vi får allt gjort iallafall hihi! 

Har två pass kvar denna vecka, sen är jag ledig i en vecka! DANSBANDSVECKAN! Peppaaaaaaa! Veckan blir fullspäckad hoppas jag, med mycket lek och spring.. hMm haha nej kanske inte, men mycket trevligheter hoppas jag på. 

Har pysslat med tårtor med mamma nu senaste timmarna, dock inte klara, men snart så är det nog klara, lägger upp bilder sen förhoppningsvis!
Skulle åkt till stugan idag, men det verkade det inte bli, men en sväng i morgon blir det istället.

Nu ska jag chilla i några minuter innan jag ska ta hand om disken,
SEee Yaaa!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0