Mobiltelefoner

Blir galen på min lilla X10 mini, den laggar, kan inte skicka mms, då den laggar kan jag itne göra något på mobilen och måste därför stänga av den, men DÅ när jag sätter på den igen så skickar den sms av sig själv?! till de 5 senaste skcikade på listan, gamla sms som har skickats men ändå inte, fattar inte. Har dampat sen i jul tror jag.. Så nu är det dax att skaffa en ny mobil!

Har länge kikat på denna mobil, eller länge och länge, men några veckor, igår bestämde jag mig för att köpa den och det ska jag göra idag! En android mobil, med mycket finesser och min far har en likadan så hoppas den är så bra som han har sagt hihi. Kostar endast 1390:- vilket inte är nå mycket, om man tänker på att jag köpte min X10 mini för 2 700.... Pallar inte lägga ner mycket pengar på en mobil, ifall den ska krångla och man måste lämna in den då det bli ännu mer kostnader..
ZTE Blade Orange San Francisco
När jag var inne på Pricerunner och kika lite så hittade jag en annan mobil som jag föll för första ögonkastet...
XperiaMini Black
Xperia mini, ungefär likadan som den som jag har, men en nyare model och design och mer finesser, kostade 2100 tydligen, lite dyr men kan vara värt de för de? Blev lite fundersam över vilken jag skulle köpa.. Övervägde lite och tänkte om jag skulle köpa denna Xperia mini, vad de skulle gå på och vad som gjorde den bättre än ZTE osv. Men sen när jag gick in på Sony Ericsons hemsida så står det att denna Xperia INTE har kommit ut i marknaden än, inte så konstigt de när de stod på Pricerunners att den inte fanns på lager i någon affär.. Men då vart det ett lätt beslut för mig, ZTE ska beställas nu!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0