SEMESTER!

Skönt, eller vad vet jag. är helt slut efter denna arbetsvecka och nu väntar en hel veckas ledighet! sKööönt!

Skedde en underlig sak på jobbet idag, vi jobbade som vanligt och jag skulle baka lite bullar för det var så lite framme, jag slänge in bullarna i ugnen, efter 15 minuter var de klara. När jag skulle gå iväg med bullarna till bull-skåpet så råkade jag stöta i en väggkarm med plåten, VIPPPS så dog hela byn, Ytterån, allt blev svart, eller macken blev svart, alla datorskärmar dog, lysena släcktes, precis allt dog, har aldrig varit inne på macken då det har varit så tyst någon gång förut... Sen fick jag reda på att hela byn hade fått strömavbrott... Hela världen stanna upp i 5 minuter.. Inga kunder i butiken, inga kunder ute på planen, ingen gick ute på vägen INGEN bil åkte på vägen utanför under dessa 5 minuter. Efter dessa 5 minuter så startades allt igen och en bil kom in på området, och parkera. Vad händer med världen? Kan den bara stanna så där? Och hur i h*lvete kommer det sig att det blir strömavbrot precis i samma microsekund som jag slår i plåten i karmen?! Fattar inget, fortfarande chokad... Precis när strömmen gick så ringde jag hem till vår chef, lägg märke till att jag skrev HEM till min chef, men jag kom inte till deras hem utan jag kom till macken? Till en telefon som inte finns, eller vi hittade den inte... En mobil som ringer som inte finns ? Hur är de möjligt? För vi sprang runt å leta efter den, men den fanns ingen stans..Fattar inget...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0