Statoil Lindvallen

Morgonpassen på jobbet tar död på mig, 06.30-15.00. Att alltid har ett leende på läpparna, att alltid ha humöret uppe, att alltid vara glad även om de kommer in någon som inte har humöret på topp, att ALLTID vara glad när man nyss har blivit utskäld av kunder.. Att ena kunden kan trycka ner ens humör så mycket att de ligger på botten av allt, sen kommer nästa och trycker upp de till toppen så högt upp de går, helt sjukt. 
Tror jag har lärt mig att vara glad på jobbet för jag måste de, men när man kommer hem är man så otroligt trött så man orkar inge mera av de goda, visst man är väl glad, men man kankse inte visare på samma sett. 

Fick vara "chef för en dag" på jobbet idag, bossade de andra så mycket som jag kunde, haha nej då, men de var roligt att bossa lite, började halv sju i morse, öppnade ensam för första gången, wiii! Stort steg för mig, men det kanske inte låter så märkvärdigt, men för mig är det de, känns som man har tagit ett steg framåt på spelplanen. 

Är pepp på att söka nytt jobb, min chef som jag blev pepp av! Så får se vart de blir, Statoil Lindvallen kanske, rätt sugen på de. Statoil är svårslaget jobb.. Kan inte slita mig ur de, vet inte vad det är som gör de, men det är något iallfall..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0