ZTE Blade

Kikar runt på lite mobiler, och jag har nog fallit för ZTE Blade, eller det var pappa som rekomenderade de för både han och hans bror har nydligen köpt en sådan, så man blir ju lite nyfiken om den är bra, är det någon mer som har en sån som kan säga om den är bra eller inte?

Och nej för er som undrar, jag tänker inte skaffa en iphone ;)
"Alla barnen skaffar iphone, förutom sandra för hon vill inte vara som alla andra" haha

Vill inte ha en mobil som alla andra har, 2/3 av min gamla klass hade iphone, lite less man blev, men det är vad jag tycker hihi

Kommentarer
Postat av: sweetyes

men pajfåne är ju kung :)

2011-07-16 @ 13:01:05
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0