ZUMBA

God eftermiddag eftersom klockan är efter 12.00. Insåg just nu att jag börjar jobba om två timmar, hmm och jag har nyss duschat. Måste äta, fixa mig och fixa kläder hjäääälp, eller nu överdrev jag...

Nu har jag prövat på Zumba, mamma hade skickat efter ett startpaket, med massa övningar och danssteg, så passade på att pröva de idag eftersom jag var ledig nu på för middagen, shiit vad de var jobbigt, skaka rompa, svänga med höfterna och vifta med armarna, var nog en sammanfattning av  alla steg jag lärde mig idag, ska nog ta ett lite pass ikväll också om mamma är på, hoppas! För nu ska det ske förändringar. Funderar också på att börja med shakesen igen, en kund på macken höll på med den dieten, så jag blev peppad då han hade tappat 8 kilo på 3 veckor. Har absolut ingen aning vad jag gick ner sist jag höll på med den, men denna gång, om jag nu ska börja med den så ska jag ha koll på de! 


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0