Hatar drömmar

Vakna kl 4 inatt av att jag hade en hemsk dröm..
Och allt hände tack vare en bok?
Men så här var det, att jag hade varit på ett nöjesfält med några kompisar, sen så for min kille iväg med bilen. Och jag var kvar med några andra. Sen så hoppade jag in i en bil med mina kompisar, tror ja? Och ringde min kille och frågade om han hade min mobil och min bok som jag hade med mig. Mobilen hade han, sen skulle han kika om han hade boken också, de prassla lite och jag hörde skratt, sen KRAAACH! Och jag hör hans kompisar skrika, Mathias, Mathias. Men de får inge svar. Jag får panik och försöker lokalisera vart de befinner sig med tårarna i ögonen. Kommer fram där jag ser en bil avklyvad vid taket och ser mathias ligga på marken med en filt över sig. Jag hoppar ut min bil innan den hinner stanna springer till Mathias och skriker som bara den. Lyckligtvis så ställer sig mathias upp och springer mot mig och kramar mig så hårt. Vi faller ihop på marken för han är så pass svag och hans skinn börjar bli blå av kylan, folk sätter sig runt om oss och jag skriker till de att de ska offra lite kläder till han så han inte ska frysa.. Och nästa sekund vaknar jag upp och tittar till höger om mig och inser att det bara är en dröm. Ögonen fylls av tårar och jag lägger mig i hans famn för att verkligen känna att han lever. Och det gjorde han. 

De var min bok som jag ville ha reda på om han hade som gjorde att de blev en bilolycka, usch..


Nu sticker jag till Alanya!

Ha de bra!


PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

saknar dig älsk :)

2011-06-12 @ 12:30:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0