Kan inte förstå att jag har tagit studenten

Ett ögonblick som man har väntat på i hela sitt liv är nu över. Ett ögonblick som jag tror var det bästa i mitt liv. Har aldrig haft så roligt på en och samma dag. Helt otroligt. Lätt att jag skulle kunna gå ett år i skolan bara för att uppleva den dagen igen, helt sjukt. Men nu är det över. Inge mer skola, inga mer läxor. Kommer sakna de faktiskt. Hela klassen kommer jag sakna.
Det är helt okej att gråta på sin student, då vi gick ut på trappan så slog de mig, detta är sista gången jag går ut på denna trappa med klassen, studentsången sjöng och tårarna rann. 


HP08a <3
En klass jag aldrig glömmer

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0