Måndag och det är lov!

Mindre skönt att jag har tanvärk men de kompleterar jag med lite Scharzwaldtårta, gott! Har inte haft tillgång till Internet sen jag åkte hit till Lima, eller jo jag har haft tillgång men inte så pass länge så att jag har haft tid att skriva här. Kanske var lite dumt av Larsove att lämna kvar internet.. Kommer inte göra ett piss. Har hur mycket som helst att plugga. Dock har jag hela dagen i morgon på mig också, eftersom Haga jobbar till sju i morgon. Lite synd att min fru inte har lov denna vecka, uscha. Men iallafall så har jag haft en underbar helg med min fru och min man. Lite störiga vasalöpare har vi haft på besök men de är borta nu som tur är! hihih


Gick in på Bloglovin och skulle kika på alla blogginlägg som jag inte läst, över 600 stycken hade jag.. Men sen var jag så smart att jag klicka på knappen "markera som läst" så där försvann alla bloggar... Surt.


Men nu ska jag försöka plugga lite och käka min tårta!


PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

åh jag hatar när sånt händer :(

(markera som läst)

2011-03-07 @ 15:40:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0