Onsdag

Som sagt var jag med flickorna, de var tänkt att jag skulle klippa både jennifer och Frida, men Frida glömde saxen hemma hos henne och vi var hos Jennifer så de blev de inget av. Sen skulle vi klippa tyger till vårat företag men då hade vi glömt tyget på skolan så de sket sig de också...
Jennifer hade blivit snodd på hennes plånbok i helgen, så vi tog bilen och åkte runt i stan lite för att hitta plånboken, vi visste ju så klart vem som hade den så v åkte hem till henne lite awkward. och plånboken var rensad, inte förvånad...
Ganska chill dag i skolan. Skulle ha Projektredovisning i dag, MEN helt plötlsigt så funkar inte datorena så vi fick flytta upp redovisning, GRÄJT. Men skulle vilja ha gjort de idag så är de gjort, men men.
Men nu ska jag fortsätta plugga på mitt prov som jag har u morgon


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0