Plugga var de...

Klockan är redan fem och vad har jag gjort idag. Jo jag har suttit vid Facebook, sen så satt jag vid Facebook, sen efter de satt jag vid Facebook... Usch. Har gjort så lite idag, jag som hade så mycket att göra. MEN jag har hunnit hängt tvätten och plugga mellan alla Facebook-besök.
De som skall göras under lovet är följande (mest för att jag ska komma ihåg och prioritera Facebook eller plugg/städa)
  • Skriva ett fördjupningsarbete om Spiritism
  • Vattna blommorna
  • Dammsuga
  • Göra en rapport om resan till Malta
  • Svara på frågor på Webbdesignen
  • Göra en lappraport på NK
  • Göra en beskrivning på UF-företaget till hemsidan
Tror inte de var något mera...

Nu ska jag göra något annat.. Tror ja.. 


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0