Torsdag och det är lov!

LOV för fulla muggar! F'n vad skönt. 
Lovet kommer spenderas hos min man, åker ner redan i morgon bitti och åker inte hem förrän på torsdag eller fredag nästa vecka får se eftersom jag jobbar på fredagen. 

Idag spelades de Amerikans fotboll på skolan så var dit med flickorna för att kika. PC mot Wargen. Pc vann så klart. Suck. Med ett poäng också, segt. Tobbe spelade så en stjärna till honom för att han var så duktig! En stjärna till gick till Robin R som hittade till sporthallen och hittade till en plats bredvid mig. Känns som om de var länge sen man såg honom även fast de bara var förra onsdagen, men iallafall.

Sen jag kom hem, dvs klockan 1900 så har jag hunnit med att diska, städa kattlådan, gått ut med sopor, duschat, lekt med kissarna, gjort i ordning färdkost tills i morgon och nu har jag bara packningen kvar. Hade skickat med mamma lite kläder när hon åkte ner, men nu kommer jag inte på vad de var för något.. Hmm. bussen härifrån går 0555. Usch.. Men till MORA ska jag! så de så. Sen möta min fru sen vidare till mitt ljuvliga andrahem. 



Nu ska jag se vad vildkatten gör för något, tror hon klättrar i min gardin...


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0