Äntligen!

Klockan fyra hade jag tid hos frissan, halv åtta kom jag därifrån. Alltså under nästan fyra timmar så höll vi på att fixa håret. Älskar när folk håller på med mitt hår, så jag bara njöt. Först så provade vi en håruppsättning som tog cirka en timme. Min frisörs kollega kom på att vi skulle färga mitt hår, visst säger jag. Blev typ svart med rött inslag. Hmm. Typ vinrött. Vet inte om det är något för mig riktigt. Men men det kommer säkert bli fint till klänningen. Halv sju så är mitt hår nyfärgat då skulle vi prova min uppsättning igen, vilket resulterade ett bättre resultat. Får se hur de blir på fredag. Ingen tjuvkik då hon tog ur uppsättningen innan jag for hem. Blev bjuden på hamburgare, fan vad sugen jag var på de, men var tvungen att tacka nej....

Måste komma ihåg att INTE tvätta håret på torsdag kväll eller fredag..


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0