Är det verkligen lördag idag?

Hmm tveksamt!

Jag vet inte vilken dag jag har idag. Det känns som en vardag, men lite lyxigare än en vardag men inte så lyxigt att det kan vara helg.. Helt borta i huvudet. 

Jag har jobbat idag, så det borde vara helg, men jag kan ju ha jobbat på en vardag också, så ja.. Jag sitter och pluggar, så det borde inte vara helg för då borde jag inte plugga utan vara ute och röja. Men nu sitter jag och pluggar på en dag som jag har jobbat på. Hmm så de borde vara helg.. 

Men jag tar studenten om 10 dagar och jag är hemma en lördag kväll? Det kan bara inte stämma.. 

Har inte ätit nå gottigott idag, så det kan bara inte vara en helgdag! 

Men det är lördag idag för det är söndag i morgon...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0