BAL

Då var det dax för bal, sitter i min onepiece just nu. Sminket + frisyer +naglarna är fixad. Greeet! Nu fattas bara kläningen. Har tydligen gått ner i vikt då jag får på min klänining utan problem, den är till och med för stor... Men hellre den än att den ska vara för liten. 

Kommer upp bilder seeen! 

Ska strax käka och göra mig klar de sista. Sen blir det förkrök hemma hos Lisa i min klass, där nästan alla i klassen kommer träffas. Mysa lite där sedan kommer vår Hummer och hämtar oss, som tar oss till Gamla Teatern där vi kommer att ta massa kort på allt och alla. Sedan blir det ingång! Vet inte alls sen hur kvällen kommer lyda, men det visar sig!

Ha en bra kväll alla!



PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0