Dagen börjar bra, not!

Skulle ju som sagt ta bilen in till skolan idag, stannade vid turistbyrån för jag skulle hämta upp Jennifer. Satt och vänta säkert en kvart, så fort jag såg hon så tänkte jag att jag kan starta bilen så sparar jag in lite tid. Men det gick ju bra, eller? Nej. Bilen ville inte starta.. Provade flera gånger, men den ville inte. Panik! Började lektionen om en kvart och vi var fortfarande på stan. + att vi skulle till PC, vilket tar ca 5 minuter med bil och 25 att gå... Lämnade bilen på parkeringen, eller efter vägen var de, stoppa in några mynt i biljettautomaten sen var det bara att springa till bussen och ta första bästa som kom som gick till skolan. 15 minuter sen till min ca 1 timmes lekiton. Yey! Dagen börjar bra. Sen var mitt humör på botten hela lektionen. Slutade vid elva, ringde Jonas och frågade om han kunde hjälpa mig och fixa bilen, så snäll som han är så kunden han de, min enda räddning. Men när jag kom till bilen så startade den! + att Jonas var typ 50 meter ifrån mig. Onödigt. Men bra att bilen ville starta. hihi. Åkte till Lillänge en sväng och handlade lite. Sen var det raka vägen hem till Krokom. Onödigt med en timmes lektion idag. men men. 


Solen skiner och jag sitter inne med en massa plugg! Vilken tajmng!


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0