Freeeeeeeeeeeedag!

Ligger fortfarande i sängens som jag nu har gjort de senaste två timmarna. Vaknade kvart över sju.. Sen kunde jag inte somna om för det är så ljust i rummet även fast persiennerna är nere. Hmm. Mörkläggningsgardin nästa? 
Stör mig på att man aldrig kan sova när man har sovmorgon eller om man är ledig. Men det är smällar som man får ta. 

Om cirka 6 timmar börjar jag jobba, då jag ska hinna med att städa, plugga och duscha innan dess. Usch. Sover kvar i Ytterån i kväll så det kommer icke bli nå updateringar ikväll, inte heller i morgon förrens jag slutat. 


Nej nu ska jag masa mig upp ur sängen å käka frukost. Tror det är helt okej väder ute nu, inge ovanligt när jag ska jobba,...


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0