Gaash!

Har en låt på hjärnan och vet vad den heter men jag hittar den ingen stans!?
Eller jag har den på Mp3, men är för lat för att hämta den och leta efter låten på den. Men om jag har den på Mp3n så borde jag ju ha den på datorn tycker man men de hade jag inte.. Suck. Finns inte på Spotify eller Youtube, eller kanske inte så lätt att hitta en låt då man bara vet vad låten heter och inte artisen.. 

HAHA sämre, bara för jag sökte på  låtens titel på google så klickade jag in på en random länk å vips där var den! Hade inte tänkt att de var just de bandet som spelade de, men så var de tydligen. 
På Spotify fanns den också! 



PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

du måste ju skriva vilken det är också!!

2011-05-03 @ 12:17:21
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0