I morgon är det måndag, inte vilken måndag som helst!

Utan det är sista måndagen jag går på skolan! Shiiit, aldrig mer skola. Jag måste ursäkta mig att jag skriver mycket om detta, men ni kan inte förstå känslan, känslan av att inte gå efter ett schema, känslan av att inte har något plugg osv. Men i morgon alltså, är det vaaaattenkrig som gäller. vi kör All in, svart klädda å vattenbomber, nu ska ettorna och tvåorna verkligen känna att de går på gymnasiet. Gymnasiet är en plats där man inte vill komma till när man ska börja ettan, jag var rädd. Rädd för treorna, rädd för att de skulle nolla oss när vi börja, rädd för att jag skulle bli mobbad, rädd att treorna skulle trycka ner en i toaletten när man gick förbi. Känslan att börja gymnasiet är en sak, men att sluta gymansiet är en annan sak. Jag vill att ettorna och tvåorna för den delen ska känna att de går gymansiet, att det finns lite spänning mellan de yngre och det äldre. Och de sista två dagarna ska de kännas! VAATTENKRIIIG!

Kommentarer
Postat av: bina

hahaha seriöst gumman rädd???????????? <3

2011-05-29 @ 23:57:12
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0