Inge gott

Dag 2, vaknade av att jag var dunder hungrig halv fem, sen kunde jag inte sova..
Välling konstestens och smakar caffe latte, helt okej, men ingen höjdare. Men blev en tallrik yoghurt och en banan till frukost idag också.


Min lilla katt fick sova inne på mitt rum idag, eftersom min syster är hemma och kikar till katterna medan jag och mamma är på jobb och skola. De var Tussan som väckte mig halv fem, kröp in under täcket och lade sig på min höft, och jag som hatar att ligga på rygg och sova då gick det inte alls att somna om. Låg och väntade på att klockan skulle ringa. Försökte iallafall somna till väckarklockan, men det gick inte alls....

Får skjuts till skolan idag, så idag kunde jag ju ha sovit lite längre än till halv fem....


Men det blir en kort dag på skola idag, slutar klockan ett, får se vad som händer sen.



PUSS


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0