Morgonpigg!

Eller?

Har kommit på en sak. Om man lämnar persienerna uppe innan man går och lägger sig då är lyser solen in i fönstret på morgonen, de känns som man är piggare på morgonen då, men jag vet inte? 


Blev klar på en halvtimme idag, strax efter kvart över sex var jag klar.. Kanska ske sova lite längre på morgonen? 
Idag åker mössan på! (skulle ha gjort de igår, men eftersom jag hade bara en lektion på PC, som nu inte är lika bra som Wargen så har de ingen mössdag) Hoppas ALLA treor har mössan på sig idag, annars!

Eller det är ganksa bra att gå upp tidigt på morgonen så slipper man stressa, har hunnit måla naglarna nu också, hiih.


Ikväll ska jag prova balfrisyr, får se hur de blir. Kl 4 ska jag vara där och jag slutar kvart över tre och min buss går halv fyra hem, men då kommer jag hem strax efter fyra och de går ju inte... Hm.. 


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0