Nälden Dansgala

Trevligt när jag har läsare även fast jag inte skriver. 


Helgen är nu över och det är jobbet också. Skola i morgon och mössorna ska på! 

Var på Näldens dansgala igår. Det var helt okej. Var chaufför också. 
Dagen började med att jag jobbade till 18.00, sedan skyndade jag mig hem för jag skulle duscha och ordna mig. Köpte biljetter till syster å niklas på hemvägen, visste inte riktigt om jag skulle iväg än. Var hemma i 30 sen åkte jag iväg och köpte biljett till mig och mamma. Sen stack mamma på kina, men jag fick inte följa med... Jag fixade klart mig sen stack jag till Hallen där jag skulle hämtra syster och Niklas. När jag kom dit så trodde jag att de skulle vara klara. Men fick vänta en timme på att de skulle hända. Hjälpte de att välja kläder och allt. Men vid tio kom vi därifrån åkte till Nälden i rusande fart, sedan till Krokom, hämta Linda, mamma och Larsove, tillbaka till Nälden, kom dit vid elva. Lite dött var de, men helt okej. De var mäst äldre folk och yngre, inge mitt emellan. Hmm.. Blev några danser sedan var det att skjutsa folk igen. Först till Krokom lämna av linda, mamma och larsove, tillbaka till nälden hämta niklas och syster, sedan till Hallen, lämna av niklas och syster och byta bil, för jag fick låna niklas bil till Nälden, sedan var det hela långa vägen hem till Krokom igen. Halv fyra i natt kom jag hem. Shiiit. Då var det bara att lägga sig och invänta att alarmet skulle ringa vid nio. Gick dock upp tio, men iallafall. Börja elva. En timme att göra sig i ordning, käka och ta sig till jobbet, helt klart så var det lugnt. Inge stress eller ngt, hann till och med chilla framför tv en kvart. + att jag kom till jobbet 10 minuter för tidigt. 

Men nu ska jag nog ja ja vet inte men något annat ska jag nog göra..


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0