Träna

Var så peppad när jag var på skolan idag att jag skulle hem och träna, min diet börjar i morgon så påbörjade jag även lite träning idag. Cyklade 10 kilometer. 5 km uppförsbacke och 5 km nerför backe. Min hals är inte på topp annars skulle de blivit lite mer kilometrar. Men det blir i morgon o inte syster tvingar ut mig på en springtur.. Och nu ligger jag i sängen med min onepiece och en hårinpackning i håret som skall sköljas ur i morgon. Hoppas att de blir bra och inte så här superduper lent, för det tycker jag inte om. Tog och tvätta mitt löshår också, de behövdes verkligen. Skulle plugga också, men som vanligt så skjuter man upp allting.. Fisk. 

Någon som har ngt knep med läxor?


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0