Trött ?!

Satt i soffan med datorn i knäna, lyssna på lite musik, sen helt plötsligt for huvudet ner. Jag somna. Jag sov säkert i 10 minuter, hann drömma lite också. Fattar inte att jag kan bara somna så där. Satt och läste en massa bloggar, men sen ville inte ögonen vara med längre. Läskigt att somna helt plötsligt och vakna efter ett tag och inte inser att man just sov. Men det är inge ovnanligt att jag bara somnar... Men det är läskigt. Tänk om jag skulle sovit längre? Har tid hos frissan klockan fyra, tänk om jag skulle missa den. Usch. Drömde att jag skulle sätta klockan på alarm för jag inte skulle missa den, men så klart gjorde jag inte de heller. Sov ju inte så länge men iallafall. 


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0