Ingen vinst

Blev ingen vinst igår, men hade 1 kvar på 2 miljoner, snacka om att man var nervös då, usch. Vet inte hur många ställen mamma hade ett kvar på, nej nu ska jag sluta spel, skitspel. 

Inatt drömde jag att jag var med i nå skidorienteringstävling, det kanske menas att jag saknar orienteringen? Vi var 5-6 st som tävla, jag låg bland de första hela loppet ut, då jag och en till kom till slut spörten kom vi gemensamt fram till att vi skulle åka över mållinjen tillsamman så slapp vi fajtas mot varandra, vilket jag tyckte var bra eftersom v båda hade kämpat så bra! Men när vi åker över mållinjen tillsammans så blev jag ändå tvåa?! Skit domare! 
Tror dock att jag ska ta fram mina sprillans nya längdskidor tills snön kommer, kanske var menat de eftersom jag drömde om de? Hmm, nej denna vinter ska jag bannimej ut i spåren! Tycker det är skittråkigt, men lite musik i öronen eller sällskap så skall det nog gå, hoppas jag. 

Börjar jobbet om 4 timmar, skall hinna med mycket saker innan dess, hur ska jag hinna?!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0