10 timmars sömn, sjukt skönt!

Somnade strax innan tolv igår, och vaknade nu för en liten stund sen, sjukt skönt! Klockan tio är som en deadline för mig, har vaknat strax innan tio hela veckan tror jag, nästan. Hur kan de komma sig? Men jag kan inte förstå att det ska vara så fruktansvärt kallt i lägenheten! Eller det är på mitt rum det är kallt, har inge element på dock så de förklarar en del, men jag är för lat att sätta igång elementet men jag kan klä på mig massa kläder för att inte frysa, inte logiskt. 
Är tydligen kallt ute också, fick sms i morse av att de var tvungen att skrapa rutorna på bilen, hmm. Tur man jobbar kvällspasset i dag då man slipper troligtvis skrapa rutorna, hih. 

Måste sätta på vinterdäcken på bilen också, jobbigt...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0