Ärenden

Har gjort några ärenden idag, känns så vuxet på nå sätt.
Har avsultat nå prenumeration på nå tidning som jag har fått sen jag börja gymnasiet inom handelsämnena, har aldrig läst tidningarna heller, fått de i nästan tre år och aldrig läst vad de innehöll, kikat på framsidan, sen slängt tidningarna, men nu insåg jag att tidningarna innehöll tips på arbeten när man var arbetslös och så vidare, men iallafall. Har fått tidningarna gratis så de gjorde väl itne så mycket? Men nu fick jag en räkning på nästan 200 spänn så nu sade jag upp skiten. 
Skickat in lite jobbasnökningar har jag också gjort, hoppas man får något strax!

Kommentarer
Postat av: Anonym

prenumeration* :D:D:D /fru

2011-10-12 @ 17:11:33

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0