Baciller

Kom nyss på halvtsovande, vakna upp ur min halvt drömmande dröm om att jag sov, men jag var bara tvungen att skirva detta nu, för annars skulle jag ha glömt de tills i morgon, att de borde finnas massor, då menar jag MASSOR av baciller på en tandborste? 
Man använder tandborsten 2 ggr/dag, vissa fall mer, man borstar bort smuts man har på tänderna sköljer av tandborsten sen lägger man den i en kopp där den ska stå tills man använder den igen, medan den står där så samlas de mycket damm och inte på tal om allt annat som kan fastna på borsten, hårprodukter, lukter (även fast de inte fastnar men iallafall) sminkproukter osovosv, och om man har tandborsten nära toaletten så borde de kanske skvätta upp nå toavatten på borsten? 

Jag bara analyserar från mina tankar, inget är analyserat in real. 


Nu kan jag lägga bort datorn igen och förhoppningsvis så somnar jag inom en snarast!


Gonatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0