Drömmen måste skoja med mig..

Nu förstår jag på folk som har ett dåligt morgonhumör när man vaknar från en helt underbar dröm och inser att den inte är sann.. 

Hela min underbara klass Hp08a (föredetta klass) var typ utomlands någon stans, minns inte vart de var, inte ens i drömmen visste jag vart vi var när någon frågade vart vi var när vi kom hem, hmm. Men iallafall så var det en tävling, den som först skulle hitta en plats vann något, vi visste inte var de var eller vad vi skulle vinna. Jag minns att jag och två andra tjejer var på samma spår när vi sprang runt på öppna ängar, berg och skogar, de var helt sjukt vad fort vi sprang över dessa ängar, alla ville vinna. Samtidigt var vi utomlands så de gjorde ju saken bara bättre. Men vi sprang runt som nå galningar för att leta efter denna speciella plats, men inga framgångar.. Rätt som de var så fick vi en ledtråd, då visste precis alla vart de var, jag med mina långa ben tog ut mina sista krafter för att springa upp för kullen, sen ser jag ett stup, jag hoppa.. De var säkert 10 meter högt, där nere var de en pool med solstolar och hela tjohejsan. Jag ser en upphöjnad med messa smycken och där efter kommer resten av klassen dit hoppande, men JAG var först till platsen och jag vann. Jag trodde först inte att de var sant, men de var de och jag blev skitglad, men alla andra i klassen börja ogilla mig för jag vann, men någon måste ju vinna? De var litet plank som var inrett med massa smycken, jag vann även dessa smycken, tror jag fick ihop två stora väskor med bara smycken som jag plockade med mig, sen vann jag även en resa till Tunisien! Åhh jag var så lycklig! 
Och jag var så brun så brun, tror aldrig jag har varit så brun förut..
Men sen vaknar man upp och undrar vart man är.. HEmma i kalla sverige i sin egna säng..
usch.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0