En liten fundering angående att måla naglarna

Varför börjar man att måla vänsterhanden när det är lättare att börja med att måla högerhanden?
Jag börjar alltid att måla min vänstra hand eftersom jag är högerhänt. Men varför gång man ska måla höger EFTER man har målat vänster så blir de bara en massa kladd, för att man inte är vänsterhänt och att alla naglar på handen är målad, då blir de ju ännu svårare att måla högern ju. Men jag kommer på mig själv varje gång jag målar att jag ska börja med höger, men gör de aldrig utan jag börjar alltid med vänster och  kladdar ner alla naglar jämt. Att man inte kan tänka efter före att man målar höger först så slipper man allt kladd, så man har den svåra handen gjord först så man har de överstökat typ. Hmm

Kommentarer
Postat av: Fraj

Eller ha lite tålamod så den första handen hinner torka först! ;)

2011-10-01 @ 20:06:11
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Sådära är det för mig också, och så förstörs allt. Så irriterande haha. :)

2011-10-01 @ 21:07:51
URL: http://gabrielaaa.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0