Fruktsallad!

Efter en liten promenad med hunden så förtjänar jag en fruktsallad med mycket vanlijsås! Plus-minus-noll, men jaja.
Blev RÅdissad av familjen ikväll, alla for på Labero, ni vet den dära killen som är grym på att trolla? Han är iallafall i Östersund ikväll och ska trolla, 20års grejsemojs, nu ångrar jag att jag inte följde med.. Men liksom 500 spänn,, hmm neej. Sparar hellre, men de skulle vara fränt att se! men nej nu ska jag säga att de inte är värt de annars kommer jag ha ångest! 

I morgon ska jag till badet på relaxen, skulle egentligen dit iförrgår men de blev inte av, så då provar vi i morgon istället! Måste gå igenom nå Statoil-kurser i morgon också, viktigt viktigt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0