Har svårt för att bestämma mig

Efter staden lämnade jag av Frida hemma hos henne, så tog jag svängen förbi Dollar, Frida hade frestat mig med godis därifrån när vi var på stan så var ju vara tvungen att åka in och handla. Men när jag kom in dit, gick till lösviktshyllan så kikade jag på allt godis som fanns och tänkte "nej faan va äckligt de är med godis, onyttigt är de också, köper en liten påse istället för 10 spänn..." Gick till godispåsarna gick igenom hyllorna säkert 3-4 gånger utan att jag visste vad jag skulle ta för något, gick därifrån och hämtade några saker som mamma skulle ha, gick tillbaka till godispåsarna men neeeej, usch, gick ett varv till och hitta nå bars, kände att jag var lite hungrig så jag tänkte att jag kan ju lika bra köpa nå sånna istället för godis, lättare sagt än gjort. För att komma till kassan så var jag tvungen att gå förbi godishyllorna IGEN! Tog med mg en påse och gick till kassan. Men de kändes inge bra att köpa bars och godis, så väl framme vid kassan så slängde jag bort godispåsen till tuggumiavdelningen, sista utvägen, och där fick den ligga.. Men nu ångrar jag mig att jag inte köpte godis från lösvikt. Så underbart gott de skulle ha varit, så i morgon när jag ska tll stan och fixa inför fredagen så skall jag köpa godis! Fast kommer säkert sluta med att jag inte köper godis.....




haha.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0