Har varit hurtig idag också!

Promenerade till momma med ett par byxor. Ett par jeans som har varit föööör stora ett tag nu, ett par jeans som jag köpte på Malta för nästan precis ett år sedan. Stretchjeans som bara blivit större med året, så jag passade på att sy in de så de sitter perfekt nu! Jeans från utlandet sitter så mycket bättre än de i Sverige, då jag har problem att hitta bra jeans i Sverige, då de alltid är för korta då de passar vid benen, eller så är de bra i längden men inte passar vid benen. Men nu är de fixat så nu sitter jeansen som de satt den dagen jag köpte de! Eller jag vet inte, har inte provat de ännu, men jag hoppas på de iallafall.

Kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Trevlig blogg :)



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på våra bloggar lite då, då. Alltså du på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid roligt ellerhur?



Kram.. ♥

2011-10-03 @ 15:12:59
URL: http://www.emlas.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0