Hatar skräppost!

Även fast de bara ligger där och skräpar så stör jag mig på de iallafall, nästan 100 stycken bara ligger där utan anledning, massa företag som skickar massa skit bara,

"var med och tävla om en..." Nej tack.
"anmäl dina personuppgifter och vinn..." Nej tack jag vill inte
"Varför har du inte anmält dig på tävlingen för?" Men konstigt, om jag inte vill vara med så anmäler jag mig inte?!
"Ska du till Thailand?" NEJ
"Prova tre nummer av blabla så du du en blabal" Nej jag vill inte ha en blabla
"Beställ nu så bjuder vi på frakten" MEn för i helvete jag ska nte beställa!!!
"Sänk dina elkostnader" Men jag bor hemma fortfarande...
"Sandra, varför har du inte hämtat din mobil än?" För jag inte vill ha en Nokia 3310..
"låna upp till 30 000, utan ränta" Men jag vill inte låna 30 000! 
"Grattis du har vunnit en Iphone 4s" Som jag FÖRST ska vara med i någon tävling innan jag vinner något..
"Gratis bantingskur för dig som vill tappa 5-10 kilo" Men om jag vill gå ner 15 kilo då?
"Grattis du har fått 50kr" OJ WOW tack.. 
"GRattis er XBOX är på väg!" Men jag vill inte ha nå xbox!
"Är du helt ointresserad av 10 000 Sandra?" JA DET ÄR JAG FAKTISKT, FATTA!
"Du har godkänt angående stödet på 10 000 kr" Vilket jälva stöd?
"Köp Kom i Form för blabla och få blabla" Tycker du att jag är fet eller?!?!
"Vi efterlyser Sandra angående elektronik på 100 000 kr" Men för i helvete hur gammal tror nu att jag är eller?!? Vill inte ha nå jälva elektronik för 100 000kr..

Nu har jag avregistrerat mig från 20 företag för att få nyhetsbrev, hoppas de slutar nu...



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0