Hemmafru?

Känner mig som en hemmafru när jag bara är hemma om dagarna.
Igår så diskade jag och plockade ut diskstället, rensade kattlådan och gick ut med sopor, gick ut på promenad med Scott och senare en promenad med Linda och Molly och Denise.
Idag har jag dammsugit hela lägenheten, lagt på mattan i hallen, vattna blommorna och nu skall jag göra en kladdkaka. Vad ska man annars göra när man är bara hemma? Måste verkigen göra matte sen, igår hjälpte mamma mig med de låg efter liiiiiiiiiiiiiiiite, rättare sagt var på förra onsdagens schema, men gjorde klart till och med måndages uppgifter, skööönt! men måste ändå plugga på som bara den!

Kladdkaka nästa!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0