Illamående i sömnen?

Vet inte om jag drömde eller om jag var vaken när jag kände mig illamående inatt, kände mig spyfärdig, jag "drömde" också eller jag tänkte också på att jag var tvungen att ringa på jobbet och säga att jag inte kunde komma, men då var ju problemet vem som skulle jobba istället för mig? Ingen annan kunde ju så jag var ju tvungen att ställa upp, så ingen skulle kunna jobba för mig.. Dessutom var de i mitt huvud i sömnen jag tänkte på detta.. Men morgonen kom och jag hade glömt bort att jag var illamående i sömnen, timmarna gick på jobbet , jag har frysit från de att jag kom in på macken i morse tills jag gick hem, jag var svinhungrig vid ett, käkade en korv och en bulle, men något hände sedan, blev spyfärdig, frös ännu mera, hade nå tryck i magen på sidan, vettefan vad de var, sen brukar jag alltid bli hungrig vid 4-5 men inte idag.. Kunde inte få i mig något, usch. Hoppas de inte är nå på gång.. som magsjuka eller nått, usch

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0