Ingen bra dag igår

Sprang som en tok på macken, fixa till allting inne på lager och ute i butik, gav alla varor prislapp, fronta allt och städa. Usch hade ont i benen innan jag hann ens sluta igår, vilket jag inte brukar ha. 
Matteprovet gjorde inte kvällen bättre heller.

Idag ska jag jobba TVÅ timmar, hmm meningslöst.  


ska hjälpa mamma med bilen också, hon har tydligen fått punktering, satt en fin liten lapp på rutan igår "Hej, jag tror du har förlite luft i höger bak"

Haha, vem har dels en penna och ett papper i bilen? Och vem skriver nått sån, visst de var väl bra men iallafall. 

Nej nu ska jag kliva upp och göra lite nytta

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaawww va snällt att skriva en lapp :) /frugan

2011-10-10 @ 10:49:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0